#bezprowizji!
Nie przepłacaj! Oddajemy część prowizji z allegro w niższej cenie zakupu produktuNatychmiastowa wysyłka
Na pierwszym miejscu stawiamy na szybką i sprawną dostawę do klienta. Złóż zamówienie do godziny 14.00 dla opcji wysyłki kurierem DPD lub do godziny 11.00 dla wysyłki paczkomatem, kurierem Inpost, Pocztą Polską lub spedycją. Opłać je szybką płatnością, bądź wybierz opcję dostawy "za pobraniem" a Twoje zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj.Brak produktów
(brutto)
Lista produktów producenta:
Oferowanie przez nas produkty marki HITACHI są oryginalne, fabrycznie nowe, pozbawione wad i pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji.
Elektronarzędzia marki HITACHI przeznaczone są zarówno do wykorzystania zawodowego (profesjonalnego) jak też do wykorzystania konsumenckiego.
Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, przy czym decydująca jest data na oryginalnym dowodzie zakupu.
Czas trwania uzależniony jest ściśle od sposóbu wykorzystania urządzenia i przedstawia się następująco:
Firma Hitachi oferuje dodatkową ochronę w postaci wydłużenia standardowej gwarancji do 3 lat.
Usługa jest bezpłatna, jeżeli zarejestrujecie Państwo Wasze nowe elektronarzędzie Hitachi w ciągu 30 dni od zakupu.
Przedłużona gwarancja dotyczy tylko i wyłączenie elektronarzędzi.
Akumulatory, ładowarki jak i osprzęt nie podlegają wydłużonej gwarancji.
Strona na której można dokonać rejestracji narzędzia: http://hitachi-narzedzia.pl/gwarancja
Gwarancja jest świadczona za pośrednictwem http://hitachi-narzedzia.pl/serwis a w przypadku braku takiego punktu w miejscowości Klienta w systemie "Door to Door".
Gwarancja w systemie "Door to Door".
Jest to najwygodniejszy sposób realizacji usługi gwarancyjnej na rynku. Polega na odebraniu reklamowanego narzędzia kurierem, bezpośrednio od Państwa i dostarczeniu go do serwisu. Bez żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych, w przypadku uznanej reklamacji. Data odbioru uzgadniania jest w dogodnym dla Państwa terminie bezpośrednio z firmą kurierską. Po wykonanej usłudze naprawy, urządzenie jest odsyłane bezpośrednio w miejsce z którego zostało nadane. Dzięki temu, nie ma potrzeby tracenia czasu na dostarczanie reklamowanego produktu do siedziby sprzedawcy oraz skraca się do minimum czas powrotu narzędzia do Państwa.
Podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne jest:
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia narzędzia należy bezwłocznie zaprzestać jego użytkowania i dostarczyć je do najbliższego Autoryzowanego Punktu Serwisowego.
W przypadku braku punktu serwisowego w Państwa miejscowości należy skontaktować się telefonicznie z Serwisem SpecNarzędzia bądź Centralnym Serwisem Hitachi, w celu zlecanie odbioru uszkodzonego narzędzia przez firmę kurierską.
Gwarancja obejmuje wady materiałowe, błędy montażowe oraz konstrukcyjne produktu.
Gwarancja producenta nie obejmuje w szczególności przypadków:
Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.
Przedstawione informacje mają jedynie charakter informacyjny i nie są ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Charakter wiążący mają informacje zawarte w karcie gwarancyjnej producenta, dołączonej do produktu.