Lista produktów producenta: 

LEICA

Pokazuje 1 - 7 z 7 elementów
OPIS GWARANCJI

Oferowanie przez nas produkty marki LEICA są oryginalne, fabrycznie nowe, pozbawione wad i pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji.

Narzędzia marki LEICA przeznaczone są zarówno do wykorzystania zawodowego (profesjonalnego) jak też do wykorzystania konsumenckiego.

CZAS TRWANIA GWARANCJI PRODUCENTA

Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, przy czym decydująca jest data na oryginalnym dowodzie zakupu.
Czas trwania uzależniony jest ściśle od rodzaju urządzenia urządzenia i przedstawia się następująco:

  • 12 miesięcy - w przypadku urządzeń Jogger, Runner, Digicat, LMR. Dotyczy zastosowania zawodowego oraz konsumenckiego.
  • 24 miesiące - w przypadku urządzeń Disto, Lino, Roteo, Piper, NA, Sprinter, Rugby. Dotyczy zastosowania zawodowego oraz konsumenckiego.
  • 36 miesiące - w przypadku urządzeń Disto, Lino, Roteo, NA, Sprinter, Rugby 600 po bezpłatnym zarejestrowaniu produktu na stronie internetowej w terminie 8 tygodniu od dnia zakupu. Dotyczy zastosowania zawodowego oraz konsumenckiego.
  • 60 miesięcy - w przypadku urządzeń Rugby 800, Rugby 200 po bezpłatnym zarejestrowaniu produktu na stronie internetowej w terminie 8 tygodniu od dnia zakupu. Dotyczy zastosowania zawodowego oraz konsumenckiego.

GWARANCJA PRZEDŁUŻONA - NAWET DO 5 LAT
leicagwarancja.jpg

Firma LEICA oferuje dodatkową ochronę w postaci wydłużenia standardowej gwarancji na wybrane produkty nawet do 5 lat.

Usługa jest bezpłatna, jeżeli zarejestrujecie Państwo produkt objęty przedłużoną gwarancją w przeciągu 8 tygodni od zakupu.

Akumulatory, ładowarki jak i osprzęt nie podlegają wydłużonej gwarancji.

Strona na której można dokonać rejestracji narzędzia: https://extwarranty.leica-geosystems.com/zlgs/wda/extwarranty_reg/?prod=&sap-language=pl#

SPOSÓB REALIZACJI GWARANCJI - DOOR TO DOOR

Gwarancja jest świadczona w systemie "Door to Door".

Jest to najwygodniejszy sposób realizacji usługi gwarancyjnej na rynku. Polega na odebraniu reklamowanego narzędzia kurierem, bezpośrednio od Państwa i dostarczeniu go do serwisu. Bez żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych, w przypadku uznanej reklamacji. Data odbioru uzgadniania jest w dogodnym dla Państwa terminie bezpośrednio z firmą kurierską. Po wykonanej usłudze naprawy, urządzenie jest odsyłane bezpośrednio w miejsce z którego zostało nadane. Dzięki temu, nie ma potrzeby tracenia czasu na dostarczanie reklamowanego produktu do siedziby sprzedawcy oraz skraca się do minimum czas powrotu narzędzia do Państwa.


Podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne jest:

Centrum Serwisowe Leica Geosystem Sp. z o.o.
ul.Przasnyska 6B
01-756 Warszawa
Telefon : 22 350 59 20


Przykładowa instrukcja korzystania z gwarancji producenta:

  • Należy telefonicznie zamówić kuriera DHL po odbiór reklamowanego narzędzia. Kuriera zamawiają Państwo pod numerem telefonu 801 345 345 lub 42 6345 345 podając adres serwisu i numer klienta 1208424.
  • Narzędzie należy spakować, odpowiednio zabezpieczając je na czas transportu
  • Do spakowanego narzędzia należy dołączyć wypełnione zgłoszenie reklamacyjne, kopię dowodu zakupu, kartę gwarancyjną, certyfikat przedłużenia gwaranacji (w przypadku korzystania z gwarancji przedłużonej)
  • Kurier w umówionym terminie odbierze od Państwa narzędzie, które trafi do serwisu a po dokonanej naprawie zostanie odesłane bezpośrednio do Państwa
  • Należy zachować list przewozowy, po jego numerze można kontrolować status naprawy
OGRANICZENIA I WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI

Gwarancja obejmuje wady materiałowe, błędy montażowe oraz konstrukcyjne produktu.


Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.

Przedstawione informacje mają jedynie charakter informacyjny i nie są ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Charakter wiążący mają informacje zawarte w karcie gwarancyjnej producenta, dołączonej do produktu.

Filtruj według

Kategorie
more... less
Cena
130 2062

Promocje