Lista produktów producenta: 

SPIT

Pokazuje 1 - 8 z 8 elementów
OPIS GWARANCJI

Oferowanie przez nas produkty marki SPIT, są oryginalne, fabrycznie nowe, pozbawione wad i pochodzą z oficjalnej Polskiej dystrybucji.

Elektronarzędzia marki SPIT przeznaczone są zarówno do wykorzystania zawodowego (profesjonalnego) jak też do wykorzystania konsumenckiego.

CZAS TRWANIA GWARANCJI PRODUCENTA

Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, przy czym decydująca jest data na oryginalnym dowodzie zakupu.
Czas trwania uzależniony jest ściśle od sposóbu wykorzystania urządzenia i przedstawia się następująco:

  • 12 miesięcy - w przypadku zastosowania zawodowego lub porównywalnego z zawodowym.
  • 24 miesiące - w przypadku zakupu i zastosowania konsumenckiego.
  • dodatkowe 12 miesięcy - rozszerzona gwarancja producenta, dostępna po dokonaniu bezpłatnej rejestracji narzędzia na stronie producenta w przeciągu 30 dni od dnia zakupu.

GWARANCJA PRZEDŁUŻONA
2latapaslode.jpg

Firma SPIT oferuje dodatkową ochronę w postaci wydłużenia standardowej gwarancji o kolejne 12 miesięcy.

Usługa jest bezpłatna, jeżeli zarejestrujecie Państwo Wasze nowe narzędzie SPIT w ciągu 30 dni od zakupu.

Akumulatory, ładowarki jak i osprzęt nie podlegają wydłużonej gwarancji.

Strona na której można dokonać rejestracji narzędzia: REJESTRACJA


SPOSÓB REALIZACJI GWARANCJI - DOOR TO DOOR

Gwarancja jest świadczona w systemie "Door to Door".

Jest to najwygodniejszy sposób realizacji usługi gwarancyjnej na rynku. Polega na odebraniu reklamowanego narzędzia kurierem, bezpośrednio od Państwa i dostarczeniu go do serwisu. Bez żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych w przypadku uznanej reklamacji. Data odbioru uzgadniania jest w dogodnym dla Państwa terminie bezpośrednio z firmą kurierską. Po wykonanej usłudze naprawy, urządzenie jest odsyłane bezpośrednio w miejsce z którego zostało nadane. Dzięki temu, nie ma potrzeby tracenia czasu na dostarczanie reklamowanego produktu do siedziby sprzedawcy oraz skraca się do minimum czas powrotu narzędzia do Państwa.


Podmiotem świadczącym usługi gwarancyjne jest:

MAGSPIT SERWIS
uL. Górczewska 155
01-459 Warszawa
Telefon : 22 877 00 22


Przykładowa instrukcja korzystania z gwarancji producenta:

  • Należy telefonicznie zamówić kuriera Siódemka po odbiór reklamowanego narzędzia. Kuriera zamawiają Państwo pod numerem telefonu 22 777 77 77 podając adres serwisu.
  • Narzędzie należy spakować, odpowiednio zabezpieczając je na czas transportu
  • Do spakowanego narzędzia należy dołączyć kopię dowodu zakupu, kartę gwarancyjną, certyfikat przedłużenia gwaranacji (w przypadku korzystania z gwarancji przedłużonej) oraz informację o usterce.
  • Kurier w umówionym terminie odbierze od Państwa narzędzie, które trafi do serwisu a po dokonanej naprawie zostanie odesłane bezpośrednio do Państwa
  • Narzędzia powinny być czyste: czyszczenie narzędzi nie jest objęte gwarancją, za jego wykonanie zostanie obciążony klient
OGRANICZENIA I WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI

Gwarancja obejmuje wady materiałowe, błędy montażowe oraz konstrukcyjne produktu.

Gwarancja producenta nie obejmuje w szczególności przypadków:

  • wad wynikłych wskutek błędnej lub brakującej konserwacji narzędzia
  • złego użytkowania (poza wyznaczonymi zasadami instrukcji obsługi)
  • jakikolwiek problem wynikły wskutek zaniedbania i nieodpowiedniego magazynowania
  • elektrycznego przepięcia
  • narzędzi bez widocznego numeru seryjnego lub ze startym/zeszlifowanym numerem
  • zużywalnych/ eksploatacyjnych części takich jak szczotki węglowe, kable, tłoki, pierścienie absorbcyjne, prowadniki kołka, o-ringi, olej itp.



Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.

Przedstawione informacje mają jedynie charakter informacyjny i nie są ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Charakter wiążący mają informacje zawarte w karcie gwarancyjnej producenta, dołączonej do produktu.

Filtruj według

Kategorie
more... less
Cena
299 3229

Promocje