Reklamacja z tytułu wady urządzenia lub jego usterki.

W przypadku zaistnienia potrzeby naprawy urządzenia prosimy kontaktować się z autoryzowanym serwisem danej marki produktu.

 

Reklamacja z tytułu niezgodności z zamówieniem.

W przypadku wystąpienia niezgodności otrzymanego towaru z zamawianym prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Jeśli niezgodność towaru potwierdzi się zobowiązujemy się na własny koszt zamienić na zgodny z zamówieniem lub dosłać brakujacy produkt.

 

Zwrot towaru.

Jednocześnie przypominamy, że Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania bez podania przyczyny. Przed wysłaniem towaru prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mail. Warunkiem zwrotu jest odesłanie go do nas na własny koszt. Przedmiot powinien być zwrócony wraz z oryginałem paragonu, bez śladów używania, pełnym fabrycznym wyposażeniem (dotyczy też instrukcji, karty gwarancyjnej fabrycznego opakowania itd.). Uwaga: nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem.

Do przesyłki należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy z podaniem numeru konta bankowego. Zwrot wartości towaru nastąpi nie później niż 7 dnia od doręczenia przesyłki do firmy SPECNARZĘDZIA