#bezprowizji!
Nie przepłacaj! Oddajemy część prowizji z allegro w niższej cenie zakupu produktuNatychmiastowa wysyłka
Na pierwszym miejscu stawiamy na szybką i sprawną dostawę do klienta. Złóż zamówienie do godziny 14.00 dla opcji wysyłki kurierem DPD lub do godziny 11.00 dla wysyłki paczkomatem, kurierem Inpost, Pocztą Polską lub spedycją. Opłać je szybką płatnością, bądź wybierz opcję dostawy "za pobraniem" a Twoje zamówienie wyślemy jeszcze dzisiaj.Brak produktów
(brutto)
Oferowanie przez nas produkty marki YATO są oryginalne, fabrycznie nowe, pozbawione wad i pochodzą z oficjalnej polskiej dystrybucji.
Elektronarzędzia marki YATO przeznaczone są zarówno do wykorzystania zawodowego (profesjonalnego) jak też do wykorzystania konsumenckiego.
Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, przy czym decydująca jest data na oryginalnym dowodzie zakupu.
Czas trwania uzależniony jest ściśle od sposóbu wykorzystania urządzenia i przedstawia się następująco:
Firma YATO oferuje dodatkową ochronę w postaci wydłużenia standardowej gwarancji do 3 lat. (usługa dotyczy wybranych narzędzi, https://pakietpremium.yato.pl/login/)
Usługa jest bezpłatna, jeżeli zarejestrujecie Państwo Wasze nowe narzędzie YATO w ciągu 4 tygodni od zakupu.
Akumulatory, ładowarki jak i osprzęt nie podlegają wydłużonej gwarancji.
Strona na której można dokonać rejestracji narzędzia: https://pakietpremium.yato.pl/login/
Aby skorzystać z gwarancji producenta, należy zgłosić reklamację w punkcie sprzedaży
Reklamowany produkt należy dostarczyć swoim transportem, na swój koszt do punktu sprzedaży.
Do produktu należy dołączyć kopię dowodu zakupu, wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z opisem usterki.
Jeżeli reklamowany produkt się kwalifikuje się i został zarejestrowany do gwarancji premium wówczas obejmuje go gwarancja w systemie Door to Door. W takiej sytuacji istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji i zamówienia kuriera po odbiór narzędzia, bezpośrednio po zalogowaniu się do swojego https://pakietpremium.yato.pl/login/
Jest to najwygodniejszy sposób realizacji usługi gwarancyjnej na rynku. Polega na odebraniu reklamowanego narzędzia kurierem, bezpośrednio od Państwa i dostarczeniu go do serwisu. Bez żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych, w przypadku uznanej reklamacji. Data odbioru uzgadniania jest w dogodnym dla Państwa terminie bezpośrednio z firmą kurierską. Po wykonanej usłudze naprawy, urządzenie jest odsyłane bezpośrednio w miejsce z którego zostało nadane. Dzięki temu, nie ma potrzeby tracenia czasu na dostarczanie reklamowanego produktu do siedziby sprzedawcy oraz skraca się do minimum czas powrotu narzędzia do Państwa.
Gwarancja obejmuje wady materiałowe, błędy montażowe oraz konstrukcyjne produktu.
Gwaranacja Premium nie obejmuje narzędzi wykorzystywanych do celów zarobkowych w przemyśle lub rzemiośle.
Każdy reklamowany produkt poddawany jest ekspertyzie, w celu określenia czy uszkodzenie powstało w wyniku wady fabrycznej bądź materiałowej czy też w wyniku naturlanego zużycia lub niewłaściewego użytkowania.
Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.
Przedstawione informacje mają jedynie charakter informacyjny i nie są ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Charakter wiążący mają informacje zawarte w karcie gwarancyjnej producenta, dołączonej do produktu.
* Pola wymagane
lub Anuluj