Lista produktów producenta: 

YATO

na stronę
Pokazuje 1 - 20 z 397 elementów
OPIS GWARANCJI

Oferowanie przez nas produkty marki YATO, są oryginalne, fabrycznie nowe, pozbawione wad i pochodzą z oficjalnej Polskiej dystrybucji.

Elektronarzędzia marki YATO przeznaczone są zarówno do wykorzystania zawodowego (profesjonalnego) jak też do wykorzystania konsumenckiego.

CZAS TRWANIA GWARANCJI PRODUCENTA

Okres gwarancji rozpoczyna się w momencie zakupu urządzenia przez pierwszego użytkownika, przy czym decydująca jest data na oryginalnym dowodzie zakupu.

Czas trwania uzależniony jest ściśle od sposóbu wykorzystania urządzenia i przedstawia się następująco:

  • 12 miesięcy - w przypadku zastosowania zawodowego lub porównywalnego z zawodowym.
  • 24 miesiące - w przypadku zakupu i zastosowania konsumenckiego.
  • 36 miesiące - w przypadku wybranych narzędzi (LISTA NARZĘDZI), po dokonaniu rejestracji na stronie internetowej producenta w terminie 4 tygodni od zakupu.

GWARANCJA PRZEDŁUŻONA - 3 LATA
3latayato.jpg

Firma YATO oferuje dodatkową ochronę w postaci wydłużenia standardowej gwarancji do 3 lat. (usługa dotyczy wybranych narzędzi, LISTA NARZĘDZI)

Usługa jest bezpłatna, jeżeli zarejestrujecie Państwo Wasze nowe narzędzie YATO w ciągu 4 tygodni od zakupu.

Akumulatory, ładowarki jak i osprzęt nie podlegają wydłużonej gwarancji.

Strona na której można dokonać rejestracji narzędzia: https://pakietpremium.yato.pl/login/



SPOSÓB REALIZACJI GWARANCJI - DOOR TO DOOR / DOSTARCZENIE DO PUNKTU SPRZEDAŻY

Aby skorzystać z gwarancji producenta, należy zgłosić reklamację w punkcie sprzedaży

Reklamowany produkt należy dostarczyć swoim transportem, na swój koszt do punktu sprzedaży.

Do produktu należy dołączyć kopię dowódu zakupu, wypełnioną kartę gwarancyjną wraz z opisem usterki.



Jeżeli reklamowany produkt się kwalifikuje się i został zarejestrowany do gwarancji premium wówczas obejmuje go gwarancja w systemie Door to Door. W takiej sytuacji istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji i zamówienia kuriera po odbiór narzędzia, bezpośrednio po zalogowaniu się do swojego KONTA

Jest to najwygodniejszy sposób realizacji usługi gwarancyjnej na rynku. Polega na odebraniu reklamowanego narzędzia kurierem, bezpośrednio od Państwa i dostarczeniu go do serwisu. Bez żadnych dodatkowych kosztów z tym związanych, w przypadku uznanej reklamacji. Data odbioru uzgadniania jest w dogodnym dla Państwa terminie bezpośrednio z firmą kurierską. Po wykonanej usłudze naprawy, urządzenie jest odsyłane bezpośrednio w miejsce z którego zostało nadane. Dzięki temu, nie ma potrzeby tracenia czasu na dostarczanie reklamowanego produktu do siedziby sprzedawcy oraz skraca się do minimum czas powrotu narzędzia do Państwa.

OGRANICZENIA I WYŁĄCZENIA Z GWARANCJI

Gwarancja obejmuje wady materiałowe, błędy montażowe oraz konstrukcyjne produktu.

Każdy reklamowany produkt poddawany jest ekspertyzie, w celu określenia czy uszkodzenie powstało w wyniku wady fabrycznej bądź materiałowej czy też w wyniku naturlanego zużycia lub niewłaściewego użytkowania.


Gwarancja producenta nie wyłącza, nie ogranicza i nie zawiesza uprawnień kupującego z tytułu rękojmi.

Przedstawione informacje mają jedynie charakter informacyjny i nie są ofertą w rozumieniu kodeksu cywilnego. Charakter wiążący mają informacje zawarte w karcie gwarancyjnej producenta, dołączonej do produktu.